Regulamin

Regulamin sklepu obowiązuje zarówno sklep jak i jego klientów w wersji aktualnej w momencie zawarcia umowy kupna. Sklep internetowy działający pod adresem www.jardobhp.pl, prowadzony jest przez firmę F.H.U. Jardo-BHP. wpisaną do Urząd Statystyczny w Kielcach o numerze identyfikacyjnym REGON 260298015, numer ewidencji podatkowej NIP PL661151771, siedziba ul. C.O.P. 8A, 27-400 Ostrowiec Św..

I Założenia ogólne

  1. Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy e-Sklep JardoBHP.

  2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepu.

  3. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez klienta.

  4. e-Sklep JardoBHP prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet oraz telefonicznie.

  5. Za zawarcie umowy sprzedaży przyjmuje się moment przesłania przez obsługę sklepu potwierdzenia wpłynięcia zamówienia, wraz z potwierdzeniem cen i dostępności produktów.

  6. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

  7. Promocja czasowa dostępna na stronie www.jardobhp.pl obowiązuje dla zamówień zatwierdzonych w czasie trwania promocji. Czas zatwierdzenia zamówienia określony jest na podstawie czasu podanego na stronie www.jardobhp.pl

  8. Informujemy, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Firma Jardo bhp Jasińska Dorota ul. C.O.P.8A 27-400 Ostrowiec Św. NIP ;661-156-17-71. Przetwarzamy Pana/Pani dane w celach kontaktowych, marketingowych przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania. W związku z tym przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadkach uznania, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do UODO.

II Prezentacja produktów

  1. e-Sklep JardoBHP dołożył wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów.

  2. W przypadku niezgodności towaru z opisem lub fotografią oraz gdy produkt jest uszkodzony klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym obsługę e-Sklep JardoBHP

  3. Wszystkie ceny podane w ofercie są cenami netto, należy doliczyć podatek VAT

  4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

  5. Tabele rozmiarów zawierają tylko dane orientacyjne, które mogą się różnić w zależności od kroju, modelu i konkretnego egzemplarza produktu.

  6. Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

  7. Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w e-Sklep JardoBHP są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.

  8. Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością producentów.

III Rejestracja klientów

  1. Złożenie zamówienia możliwe jest po zarejestrowaniu użytkownika. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.

  2. Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne (powyżej 13 roku życia lub posiadające zgodę rodziców)
    i podmioty gospodarcze.

  3. Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może być nie zrealizowane.

  4. Dane osobowe naszych klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych
    z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.

IV Procedura składania zamówień

  1. Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną poprzez stronę www.jardobhp.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę lub telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, soboty 9:00 - 14:00

  2. Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 8:30-16:00.

  3. Po złożeniu zamówienia klient, na podany przez siebie adres e-mail, otrzymuje wiadomość zwrotną z informacją o przyjęciu zamówienia oraz jego numerem.

  4. Obsługa sklepu potwierdzi ceny oraz dostępność produktów w następnym mailu z prośbą o jego potwierdzenie..

  5. Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy handlowej z e-Sklep JardoBHP

  6. e-Sklep JardoBHP  zastrzega sobie prawo do nierealizowania niepotwierdzonych zamówień.

  7. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je w całości do momentu wystawienia faktury, paragonu . Aby dokonać zmian lub anulować zamówienia należy to uczynić przez panel na swoim koncie w e-Sklep JardoBHP lub skontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu.

  8. Przed potwierdzeniem zamówienia, należy upewnić się o dostępności wybranego produktu i jego aktualnej cenie, które mogą ulec zmianie.

V Realizacja zamówienia

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  2. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.

  3. e-Sklep JardoBHP zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.

  4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta.

  5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

  6. Składając zamówienie klient zgadza się na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę kurierską w celu doręczenia przesyłki.

  7. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

VI Zwrot zamówionego towaru

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  2. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon , lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).

  3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupionego towaru widniejącego na dowodzie zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2. Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.

  4. W przypadku zwrotów płatności wykonanych za pomocą bramki płatności online sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  6. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

  7. Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne, nie zniszczone opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

VII Wymiana zamówionego towaru

  1. Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

  2. Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.

  3. Koszt wysyłki na terenie Polski wymienionego towaru jest zgodny z cennikiem wysyłki paczki kurierem przy wpłacie na konto.

  4. W przypadku wymian realizowanych za granicę koszty przesyłki naliczane są indywidualnie dla każdego przypadku.

  5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.

  6. Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar może zostać odesłany do klienta na jego koszt.

  7. Wymiana zostanie zrealizowana w jak najszybszym czasie od otrzymania przesyłki przez sklep.

VIII Gwarancja i reklamacje zamówionego towaru

  1. Na towary znajdujące się w ofercie firmy JardoBHP nie udziela się gwarancji (art.577 KC), chyba że zostało to wyraźnie podane przy danym produkcie.

  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie można reklamować z tytułu niezgodności towaru z zamówieniem.

  3. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.

  4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).

  5. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).

  6. Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji telefonicznie lub drogą e-mail nie później jak 14 dnia procesu reklamacyjnego.

  8. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.

  9. W przypadku wysyłki reklamowanego produktu za pośrednictwem innego przewoźnika, sklep nie pokrywa kosztów według danego przewoźnika, tylko według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.

  10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany.

  11. Produkt reklamowany przez klienta wysyłany jest na koszt klienta, jeżeli reklamacja została uznana towar zostaje zwrócony klientowi na koszt sprzedawcy.

  12. W sprawie rozpoczęcia reklamacji należy kontaktować się pod adresem

IX Wysyłki

  1. Koszty wysyłki towaru pokrywa klient.

  2. e-Sklep JardoBHP realizuje zamówienia na terenie Polski, oraz Unii Europejskiej.

  3. Zamówienia do krajów innych niż Polska wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  4. O sposobie wysyłki decyduje e-Sklep JardoBHP. W Polsce wszystkie przesyłki wysyłane są firmą kurierską.

  5. Koszty wysyłki na terenie Polski:

  • Towar pakowany jest w paczki do 30 kg.

  • Koszt wysyłki paczki przy płatności przelewem jest uzależniony od cen wybranej firmy kurierskiej.

  • Koszt wysyłki paczki przy opcji „za pobraniem” jest uzależniony od cen wybranej firmy kurierskiej.

  • W przypadku większej ilości towar jest dzielony na paczki do 30 kg i wysyłany wg. powyższych cen.

W przypadku wysyłki za granice kraju koszty będą każdorazowo uzgadnianie z klientem.

W wyjątkowych okolicznościach koszty transportu mogą ulec zmianie. Informujemy o tym klienta przed wysyłką zamówienia.

W przypadku wysyłki do krajów spoza UE mogą zostać doliczone dodatkowo inne koszty dostawy (np. koszty obsługi celnej), właściwe dla Twojego kraju, które są poza kontrolą e-Sklep JardoBHP.

Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych. Paczki są dostarczane jedynie w dni robocze.

Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

X Płatności

  1. Klienci dokonujący zakupów w sklepie e-Sklep JardoBHP wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.

  2. Standardowo wystawiana jest faktura VAT, lub paragon na życzenie klienta.

  3. Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy dowód zakupu jest dołączony do przesyłki

  4. Klient jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić kompletność przesyłki, w razie stwierdzenia braków lub niezgodności przesyłki klient ma obowiązek sporządzenia protokołu rozbieżności z przedstawicielem firmy spedycyjnej.

  5. Klient może wybrać następujące formy płatności:

  • przy odbiorze - należność pobiera kurier w imieniu e-Sklep JardoBHP

  • przedpłata na numer konta podany na stronach sklepu

  • płatność online - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  • Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty ( przelew bankowy, wpłata na konto), klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, po otrzymaniu przelewu towar zostanie wysłany.

W przypadku wybrania płatności online świadczonej przez serwis Blue Media S.A. wysyłka następuje po skompletowaniu zamówienia klienta.

W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania klienta.

Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu.

XI Polityka prywatności

Polityka prywatności

Polityka prywatności serwisu www.jardobhp.pl..

  1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług zakupu poprzez Serwis.

2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest

F.H.U. JARDOBHP JASIŃSKA DOROTA z siedzibą w ul. C.O.P. 8A, 27-400 Ostrowiec Św. . NIP PL6611561771 REGON 260298015.

3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.

5. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowania w następujący sposób:

  1. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje

  2. poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].

6. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.

7. dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego

8. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.

9. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.

10. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.

11. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis www.jardobhp.pl. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.

W razie wątpliwości co któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji - nasze dane znaleźć można w zakładce - KONTAKT.

XII Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271)

Dokument zwrotu/reklamacji* towaru

 

 

Nabywca

(Imię i nazwisko):.......................................................... .......................................................

(Miejscowość i data)

Adres:.......................................................................

......................................................................

Email: ......................................................................

 

Telefon kontaktowy: ................................................

 

Reklamowany towar: ...............................................

  

Przyczyna zwrotu:

(właściwe zaznaczyć)

 q towar posiada wadę

q dostawa niezgodna z zamówieniem

q zwrot towaru bez podania przyczyny (przysługuje w ciągu 10 dni od dnia otrzymania towaru, towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z paragonem)

q inne

 

Proszę opisać wadę: 

...........................................................................................................................................................................

 

...................................................................................................................

Proszę o:

(właściwe zaznaczyć)

q wymianę towaru na wolny od wad

q wymianę towaru na inny towar

(proszę podać nazwę towaru): ...............................................................................

q zwrot gotówki na konto:

 

...............................................................................................................................

 

Uwagi:

 

...............................................................................................................................................

 

..............................................................................................................................................

 

 

 

.................................................

(czytelny podpis)

*niepotrzebne skreślić

 

Zwrot towaru: 

 

Masz na to 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu powiadomienia sprzedającego o odstąpieniu 

 

od umowy.(dotyczy konsumentów)

 

Kupujący musi złożyć oświadczenie w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. W dowolnej 

 

formie ( pisemna ,telefoniczna, e mail).

 

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:

 

otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego 

 

towaru;

 

rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można 

 

zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało 

 

otwarte po dostarczeniu;

 

zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

                              zawartej na odległość

 

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie 

 

niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną 

 

przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję 

 

od umowy....................................................................................... nr. ................

 

zawartej dnia............................... w........................................................................

 

Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: 

 

...................................................)...

 

na konto nr.............................................................................................................

 

 Zwracam, w stanie 

 

niezmienionym..........................................................................

 

otrzymany dnia.......................................................................................................

 

nazwa sklepu internetowego/ nick 

 

sprzedającego.........................................................................................................

 

nick z allegro z którego dokonałem zakupu/nick (czyli Państwa nick z 

 

allegro)..............................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        ...............................

 

                                                                                              podpis konsumenta