Regulamin
Regulamin sklepu obowiązuje zarówno sklep jak i jego klientów w wersji aktualnej w momencie zawarcia umowy kupna. Sklep internetowy działający pod adresem www.jardobhp.pl, prowadzony jest przez firmę F.H.U. Jardo-BHP. wpisaną do Urząd Statystyczny w Kielcach o numerze identyfikacyjnym REGON 260298015.
I Założenia ogólne
-
Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy e-Sklep JardoBHP.
-
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepu.
-
Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez klienta.
-
e-Sklep JardoBHP prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet oraz telefonicznie.
-
Za zawarcie umowy sprzedaży przyjmuje się moment przesłania przez obsługę sklepu potwierdzenia wpłynięcia zamówienia, wraz z potwierdzeniem cen i dostępności produktów.
-
Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim
-
Promocja czasowa dostępna na stronie www.jardobhp.pl obowiązuje dla zamówień zatwierdzonych w czasie trwania promocji. Czas zatwierdzenia zamówienia określony jest na podstawie czasu podanego na stronie www.jardobhp.pl
II Prezentacja produktów
-
e-Sklep JardoBHP dołożył wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów.
-
W przypadku niezgodności towaru z opisem lub fotografią oraz gdy produkt jest uszkodzony klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym obsługę e-Sklep JardoBHP
-
Wszystkie ceny podane w ofercie są cenami netto, należy doliczyć podatek VAT
-
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
-
Tabele rozmiarów zawierają tylko dane orientacyjne, które mogą się różnić w zależności od kroju, modelu i konkretnego egzemplarza produktu.
-
Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.
-
Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w e-Sklep JardoBHP są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.
-
Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością producentów.
III Rejestracja klientów
-
Złożenie zamówienia możliwe jest po zarejestrowaniu użytkownika. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.
-
Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne (powyżej 13 roku życia lub posiadające zgodę rodziców)
i podmioty gospodarcze. -
Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może być nie zrealizowane.
-
Dane osobowe naszych klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych
z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.
IV Procedura składania zamówień
-
Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną poprzez stronę www.jardobhp.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę lub telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00.
-
Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 8:30-16:00.
-
Po złożeniu zamówienia klient, na podany przez siebie adres e-mail, otrzymuje wiadomość zwrotną z informacją o przyjęciu zamówienia oraz jego numerem.
-
Obsługa sklepu potwierdzi ceny oraz dostępność produktów w następnym mailu z prośbą o jego potwierdzenie..
-
Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy handlowej z e-Sklep JardoBHP
-
e-Sklep JardoBHP zastrzega sobie prawo do nierealizowania niepotwierdzonych zamówień.
-
Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je w całości do momentu wystawienia faktury, paragonu . Aby dokonać zmian lub anulować zamówienia należy to uczynić przez panel na swoim koncie w e-Sklep JardoBHP lub skontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu.
-
Przed potwierdzeniem zamówienia, należy upewnić się o dostępności wybranego produktu i jego aktualnej cenie, które mogą ulec zmianie.
V Realizacja zamówienia
-
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
-
Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
-
e-Sklep JardoBHP zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.
-
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta.
-
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
-
Składając zamówienie klient zgadza się na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę kurierską w celu doręczenia przesyłki.
VI Zwrot zamówionego towaru
-
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
-
Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon , lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).
-
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupionego towaru widniejącego na dowodzie zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2. Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.
-
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
-
Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
-
Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne, nie zniszczone opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
VII Wymiana zamówionego towaru
-
Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
-
Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.
-
Koszt wysyłki na terenie Polski wymienionego towaru jest zgodny z cennikiem wysyłki paczki kurierem przy wpłacie na konto.
-
W przypadku wymian realizowanych za granicę koszty przesyłki naliczane są indywidualnie dla każdego przypadku.
-
Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.
-
Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar może zostać odesłany do klienta na jego koszt.
-
Wymiana zostanie zrealizowana w jak najszybszym czasie od otrzymania przesyłki przez sklep.
VIII Gwarancja i reklamacje zamówionego towaru
-
Na towary znajdujące się w ofercie firmy JardoBHP nie udziela się gwarancji (art.577 KC), chyba że zostało to wyraźnie podane przy danym produkcie.
-
Wszystkie towary dostępne w sklepie można reklamować z tytułu niezgodności towaru z zamówieniem.
-
Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
-
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
-
Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
-
Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w jak najszybszym czasie od momentu otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji telefonicznie lub drogą e-mail.
-
W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.
-
W przypadku wysyłki reklamowanego produktu za pośrednictwem innego przewoźnika, sklep nie pokrywa kosztów według danego przewoźnika, tylko według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.
-
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany.
-
Produkt reklamowany przez klienta wysyłany jest na koszt klienta, jeżeli reklamacja została uznana towar zostaje zwrócony klientowi na koszt sprzedawcy.
IX Wysyłki
-
Koszty wysyłki towaru pokrywa klient.
-
e-Sklep JardoBHP realizuje zamówienia na terenie Polski, oraz Unii Europejskiej.
-
Zamówienia do krajów innych niż Polska wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
-
O sposobie wysyłki decyduje e-Sklep JardoBHP. W Polsce wszystkie przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
-
Koszty wysyłki na terenie Polski:
-
Towar pakowany jest w paczki do 30 kg.
-
Koszt wysyłki paczki przy płatności przelewem jest uzależniony od cen wybranej firmy kurierskiej.
-
Koszt wysyłki paczki przy opcji „za pobraniem” jest uzależniony od cen wybranej firmy kurierskiej.
-
W przypadku większej ilości towar jest dzielony na paczki do 30 kg i wysyłany wg. powyższych cen.
W przypadku wysyłki za granice kraju koszty będą każdorazowo uzgadnianie z klientem.
W wyjątkowych okolicznościach koszty transportu mogą ulec zmianie. Informujemy o tym klienta przed wysyłką zamówienia.
W przypadku wysyłki do krajów spoza UE mogą zostać doliczone dodatkowo inne koszty dostawy (np. koszty obsługi celnej), właściwe dla Twojego kraju, które są poza kontrolą e-Sklep JardoBHP.
Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych. Paczki są dostarczane jedynie w dni robocze.
Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.
X Płatności
-
Klienci dokonujący zakupów w sklepie e-Sklep JardoBHP wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
-
Standardowo wystawiana jest faktura VAT, lub paragon na życzenie klienta.
-
Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy dowód zakupu jest dołączony do przesyłki
-
Klient jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić kompletność przesyłki, w razie stwierdzenia braków lub niezgodności przesyłki klient ma obowiązek sporządzenia protokołu rozbieżności z przedstawicielem firmy spedycyjnej.
-
Klient może wybrać następujące formy płatności:
-
przy odbiorze - należność pobiera kurier w imieniu e-Sklep JardoBHP
-
przedpłata na numer konta podany na stronach sklepu
W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty ( przelew bankowy, wpłata na konto), klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, po otrzymaniu przelewu towar zostanie wysłany.
W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania klienta.
Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu.
XI Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271)
Dokument zwrotu/reklamacji* towaru
Nabywca
(Imię i nazwisko):.......................................................... .......................................................
(Miejscowość i data)
Adres:.......................................................................
......................................................................
Email: ......................................................................
Telefon kontaktowy: ................................................
Reklamowany towar: ...............................................
Przyczyna zwrotu:
(właściwe zaznaczyć)
q towar posiada wadę
q dostawa niezgodna z zamówieniem
q zwrot towaru bez podania przyczyny (przysługuje w ciągu 10 dni od dnia otrzymania towaru, towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z paragonem)
q inne
Proszę opisać wadę:
...........................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
Proszę o:
(właściwe zaznaczyć)
q wymianę towaru na wolny od wad
q wymianę towaru na inny towar
(proszę podać nazwę towaru): ...............................................................................
q zwrot gotówki na konto:
...............................................................................................................................
Uwagi:
...............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
.................................................
(czytelny podpis)
*niepotrzebne skreślić
Zwrot towaru:
Masz na to 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu powiadomienia sprzedającego o odstąpieniu
od umowy.(dotyczy konsumentów)
Kupujący musi złożyć oświadczenie w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. W dowolnej
formie ( pisemna ,telefoniczna, e mail).
Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:
otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego
towaru;
rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję
od umowy....................................................................................... nr. ................
zawartej dnia............................... w........................................................................
Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie:
...................................................)...
na konto nr.............................................................................................................
Zwracam, w stanie
niezmienionym..........................................................................
otrzymany dnia.......................................................................................................
nazwa sklepu internetowego/ nick
sprzedającego.........................................................................................................
nick z allegro z którego dokonałem zakupu/nick (czyli Państwa nick z
allegro)..............................................................................................................
...............................
podpis konsumenta